Pages

Sunday, February 28, 2010

huhu..penatnYa...

Banyak sgt hal nak kena settle today..
nak bayar duit kete..pegi amik ubat..erm..penat sgt..

pagi tadi aku ker Pejabat Agama, nak ikut kursus kahwin...
manala tau, der rezeki kawin tahun ni..:)Aminn...
At least, aku dapat hilang kan sakit di hati ni mengingati seseorg yg telah kecewakan aku..
xyah pikir pasal dia..wat sakit jiwa jer..hehehe...

Pas jer dr Pejabat Agama, aku terus ke sek lama ku..dpt jumpa cikgu..rindu rasanya ke zaman sekolah...:)teman my frenz, antar kad jemputan kawin utk cikgu2..aku punya turn xtau lg..
Macam kecewa jer ei...:)

Tapi aku hepi today coz dpt lupakan sesuatu yang menyesakkan dadaku..hihihi..
Penat tp berbaloi..tomorrow aku kerja n hope no STRESS...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails