Pages

Monday, March 1, 2010

MY BIRTHDAY 1 MAC 2010

















Today is my birthday,,,Kak Ina, Kak Salina, Kak Su n Kak Yan...celebrate my bday..thanx...aku hepi...my family pun x lupa my bday...dpt mkn sate....")..aku terharu dgn kasih syg yg dorang beri..aku lebih bersemangat...hepi.





















banyak kenangan yg ader di hari lahir ku setiap tahun...n setiap itu adalah kenangan terindah dalam hidupku....thanx to all members in my life...my frenz xpernah lupa my bday...aku bahagia dikelilingi oleh insan yg begitu mengambil berat...


wpun jauh disudut hati, aku rindu pada sesuatu yg selalu hadir pada setiap hari lahirku...tp aku perlukan kekuatan utk teruskan hidup n jalani secara tabah n gembira...:)

aku hepi dgn kehadiran umur baru ku 25....:) Thanks tuk sumer yg sayang pada ku...luv u all..:)muahhhhhh



1 comment:

Related Posts with Thumbnails