Pages

Friday, March 5, 2010

study...

Rindu nak sambung study..aku ingat nak aply study...tp still ngah kumpul duit skit..
bnyak tul cita2..hehehe..rindu nak masuk library...rindu nak dtg class lambat...mcm2 lar..dah setahun tinggal alam kampus..

duit slalu xcukup..student..pokai..nak wat assignment slalu malas...hihihi..aku, teah and lynda..lynda???dah lama xcontact dia...camner dia skrang..dulu, lynda der ckp, dia nak pakai waja..aku asyik gelakkan dia jer..per la citer dia skrg.. teah??aku rapat sgt dgn dia...satu kos, berjiran, satu bas n satu class..kdg2 satu bantal...hahahha...lum songsang lg..aku der minat budak ni time study..tp dia xpandang aku pun..km berkawan...dia encem bagi aku lar..aku alwaz malu bila borak dgn dia..dia pandai...kwn2 aku tau aku suka di..hihihi..biasa la...aku ni pemalu..



















aku???mcm biasa..dorang slalu ckp aku sexy..hihihi..kat maner sexy nya aku tak tau..time kampus, aku ni susah bngun awal...kaki ponteng gak la..km slalu malas nak g clas pg..clas ekonomi awam...hahaha...

kirahh, faliza, yana, epi, cikyah, wani, zaza, shira...n ramai lagi..rindu sgt kat dorang...aku doakan semoga dorang berjaya n suksess...tu sumer kenangan bagi aku..ader yg pahit n yg manis..yg pasti dorang sumer berjaya.....miss u all.....muahhhhhhhh


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails